Жағдаяттық кейстер болашақ әлеуметік педагогтың әдіснамалық мәдениетті қалыптастырудың құралы ретінде

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES202584311
        132 13

Аннотация

Өмір мен экономиканың өзгеруі, технологияның дамуы, әлеуметтік және саяси қайшылықтардың шиеленісуі білім беруде білікті кадрлардың қажеттілігін тудырды. Әлеуметтік педагогтың кәсіби құзыреттілігі оның әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға теориялық және практикалық дайындығының бірлігін қамтиды және оның кәсібилігін, кәсіби білімі мен іскерлігін сипаттайды. Болашақ әлеуметтік педагогтың құзыреттілігі және оның қызметінің әмбебаптығы қоғамның жоғары талаптарымен анықталады. Әлеуметтік педагогтың кәсіби құзыреттілігі-бұл әлеуметтік-педагогикалық қызметте дербес және жауапты әрекет етуге мүмкіндік беретін психикалық қасиеттердің үйлесімі. Құзыретті маман әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласында өз бетінше шешім қабылдауға, оларды жүзеге асыруға және алынған нәтиже үшін жауап беруге дайын. Мақалада болашақ әлеуметтік педагогтарды мамандыққа, олардың әдіснамалық мәдениеті деңгейіне салу қамтамасыз етуге арналған ситуациялық жағдайлардың әсерін талдау көрсетілген. Зерттеу эксперименттің әр кезеңінің ерекшелігін ескеретін автордың диагностикалық құралдары негізінде жүргізілді. Сонымен қатар, диагностиканың әр құралы белгілі бір кәсіби жағдайды талдауға негізделген. Мақаладағы зерттеудің ғылыми-әдістемелік негізі әлеуметтік педагогиканы оқытудың кәсіби тәжірибесі мен әдістерін дамыту үшін дәстүрлі түрде басымдыққа ие тұлғаға бағытталған эмпирикалық тәсіл болып табылады. Зерттеу сипаттамалық Статистика әдістеріне, корреляциялық талдауға және студенттің т-критерийін қолдануға негізделген. Деректерді өңдеу SPSS 22 статистикалық пакетінің көмегімен жүргізілді. Алынған деректер жаңа зерттеулер үшін перспективаларды ашады, сонымен қатар кадрларды іріктеу, әлеуметтік педагогтардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау бағдарламалары кезінде, сондай-ақ осы деңгейдегі мамандардың кәсіби өзін-өзі анықтауы мақсатында қолданылуы мүмкін.

Түйін сөздер: әлеуметтік педагог, әдіснамалық мәдениет, мектептегі білім, мамандыққа баулу, кәсіптік жағдай.

Авторлардың биографиясы

Ә. Байсаринова, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Астана , Қазақстан

докторант, Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ, шетел тілдері кафедрасы (Астана, Қазақстан,  e-mail: aigerimbaisarinova@gmail.com)

С. Рамазанова, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы , Қазақстан

аға оқытушы, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті (Алматы қ.,  Қазақстан, e-mail: s.ramazanovakz@gmail.com)

Б. Атабекова, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы , Қазақстан

қауымдастырылған профессор, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті (Алматы, Казақстан,  e-mail: baktygulllll@mail.ru)

А. Садыкова, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Астана, Қазақстан

PhD , Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ, Шетел тілдері кафедрасы (Астана, Қазақстан, e-mail: aika.ava@bk.ru)

Н. Кожамкулова, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы , Қазақстан

постдокторант, PhD, Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ, шетел тілдері кафедрасы (Астана, Қазақстан , e-mail: naztai_agu@mail.ru )

Жүктелулер

Как цитировать

Байсаринова A., Рамазанова S., Атабекова B. ., Садыкова A. . ., & Кожамкулова N. (2025). Жағдаяттық кейстер болашақ әлеуметік педагогтың әдіснамалық мәдениетті қалыптастырудың құралы ретінде. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 84(3), 129–141. https://doi.org/10.26577/JES202584311