TBLI Scaffolding ретінде: Төмен және жоғары тілдік деңгейлі оқушылардың оқылым дағдысына әсерін салыстырмалы зерттеу
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES20258439Аннотация
Қазіргі кезде тапсырмаға негізделген тілдік оқыту шет тілін оқытуда кеңінен қолданылатын тәсілдердің бірі ретінде қарастырылуда. Оқушылардың өз бетінше орындай алмайтын тапсырмаларды орындауына көмектесу үшін тірек, мұғалімдердің қолдауы оқушылардың дағдылары мен сенімділігіне қарай біртіндеп төмендейді, тілдік сыныптарда оқуды түсіну дағдыларын жетілдірудің тиімді әдісі болып табылады. Бұл зерттеу TBLI тіректерінің тиімділігін төмен және жоғары білікті оқушылар арасында оқуды түсінуді жақсарту стратегиясы ретінде зерттейді. Квази-эксперименттік дизайн оның әсерін TBLI қолданылғанға дейін де, одан кейін де біліктілік деңгейлерінде салыстыру үшін қолданылды. Деректер жергілікті мектептің 10-сыныбының 30 оқушысынан тестке дейінгі, тесттен кейінгі және сабақты бақылау арқылы жиналды. Топ ішіндегі және олардың арасындағы айырмашылықтардың маңыздылығын бағалау үшін статистикалық талдаулар, соның ішінде жұптық және тәуелсіз үлгідегі т-тесттер жасалынды. Эксперимент 6 аптаға созылды, онда студенттер 18 академиялық сағат ағылшын тілін үйренді. Нәтижелер TBLI екі топтың да оқуды түсіну дағдыларын жақсартатынын көрсетеді, дегенмен тілді жетік білмейтін студенттер жоғары фазадағы оқушыларымен салыстырғанда көбірек артықшылықтарға ие болады. TBLT тілдік ресурстары шектеулі оқушыларға қолдау көрсетуде үлкен маңызға ие, бұл түсінуді қол жетімді етеді. Керісінше, қазірдің өзінде өз бетінше жұмыс істеуді және күрделі тапсырмаларды көрсетуді ыңғайлы сезінетін жоғары білікті студенттер, бұл тәсілден аз пайда көреді.
Түйін сөздер: TBLI, тірек, оқу дағдысы, тілді меңгеру.
