ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES.2019.v59.i2.02Аннотация
Бұл мақалада әлеуметтік педагог пен қызметкерлерідаярлаудыңтеориялықнегіздеріқарастырылған. Бұл мақала тек шолу үшін арналған. Қазақстан Республикасы мен Ұлыбританиядағы әлеуметтік педагогтер мен қызметкерлердідаярлаудыңерекшеліктерімәселесін зерттеуде негізгібағдарламасын теориялықтұрғыдан анықталған. Объективтіалғышарттар мен қажеттіліктер мәселесісаяси-экономикалық әлеуметтік-мәдени, рухани-құндылықтықнегіздерімен өзектілігінен тұрады. Зерттеудіңәдіснамасы мен теориялықнегіздерініңұстанымдары анықталған. Қазақстандағы жүргізілген зерттеулер төмендегідей топтастырылды: 1) салыстырмалы педагогиканыңтеориялықұстанымдарын негіздеген зерттеулер; 2) Қазақстан мен шет елдердіңбілім беру жүйесін салыстыра зерттеген еңбектер; 3) білім беру жүйесіндегіәлеуметтік сала мамандарын жоғары оқу орындарында дайындау бойынша құрылған арнайы зерттеулер; 4) тек қана шет елдердегібілім беру жүйесін зерттеп, ондағы озықтәжірибелердіеліміздіңбілім жүйесіне енгізу жолдарын ұсынған ғылыми зерттеулер.
Шет елдегі білім беру жүйесін зерттеп, ондағы озықтәжірибелердіеліміздіңбілім беру жүйесіне енгізу жолдары қарастырылған.
Түйін сөздер: әлеуметтік педагог, әлеуметтік жұмыс, әлеуметтік педагогика, іс-әрекет, әлеуметтік қызметкер, әдіснама, тәрбие, индивидуалистік педагогика.