Жазылым және оқылым дағдылары арқылы сыни ойлауды дамыту

Авторлар

  • Zh. Sharipkhazina Қ.А. Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті http://orcid.org/0000-0002-0594-1032
  • N. Aitbayeva С. Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инженерия университеті http://orcid.org/0000-0002-0970-1896

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2022.v72.i3.013

Аннотация

Зерттеу оқушылардың оқу мен жазу барысында сыни тұрғыдан ойлау қабілетін анықтауға бағытталған. Оқыту әдістемесі ағылшын тілінде жазу және оқу дағдыларын дамыту, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту мақсатында 8-сынып оқушыларының есеп мәтіндерін дайындау және оларды оқуын қамтыды.

Сандық талдау, сипаттамалық статистика, сауалнама-тест, Стьюденттің t-тест әдістері қолданылды. Зерттеуге мұғалім мен зерттеуші (ағылшын тілі мұғалімі), 42 сегізінші сынып оқушылары қатысты. Мәліметтерді жинау үшін оқу жетістіктерін бағалау, құжаттарды талдау және емтихан (алдын ала және кейінгі тест) өткізілді. Зерттеу үш кезеңде жүргізілді: жоспарлау, орындау, бақылау және рефлексия осы зерттеудің негізгі кезеңдері болды. Зерттеу базасы – Шымкент қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі.

Бақылау нәтижелерінен басқа, бағалау тестісінің нәтижелері бойынша студенттердің орташа балы алдын ала тестілеу нәтижесі бойынша 43,71-ден қорытынды тестілеу нәтижесі бойынша 74,45-ке дейін өскені анықталды. Студенттің t-критерийі бойынша сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдістемесінің тиімділігі көрсетілген. Әдістемені қолдану мақсатты аудиторияға (студенттер мен мұғалімдерге) де оң әсер етті, сонымен қатар сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға бағытталған сабақтарды әзірлеу, жоспарлау және өткізудегі мұғалімдердің педагогикалық және кәсіби құзыреттілігін арттырды.

 

 Түйін сөздер:тілдік дағдылар, сандық статистика, зерттеу, қабылдау дағдылары, талдаулар, шығармашылық, ойларын жеткізу, ой-өрісін дамыту.

Жүктелулер

Жарияланды

2022-10-12

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі