Орта мектепке бағдарланған физика пәніне арналған толықтырылған шынайылық қосымшасын қолдану әдістемесін зерттеу

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2023.v76.i3.011
        239 193

Аннотация

Мақалада «Физиканы оқытуда толықтырылған шынайылық арқылы интерактивті визуализацияны қолдану әдіснамасы» диссертациялық зерттеудің аясында әзірленген физиканы тиімді оқыту бойынша зерттеулердің нәтижелері ұсынылған. Мектептегі толықтырылған шынайылық физиканың негізгі құбылыстарымен таныстыруға және сәтті зертханалық эксперименттер жасауға, мектеп оқушыларының ынтасын арттыру және оларды толықтырылған шынайылықты пайдаланушы ретінде тарту арқылы оқу тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Зерттеу жұмысында орта мектептің тоғызыншы, оныншы және он бірінші сыныптарында физиканы оқытуға арналған толықтырылған шынайылықтың үш қолданбасы бар жүйе ұсынылған және түпкілікті мақсат физика пәнін қамтитын бірыңғай платформаны қамтамасыз ету болып табылады. Болашақта оны жалпы білім беретін мектептердің барлық сыныптарында физикалық құбылыстарды елестету үшін пайдалануға болады. Платформа мұғалімдер мен оқушыларға оқыту мен оқуды жақсарту, оқушылардың физика пәнінде алған дағдыларын ынталандыру және жақсарту үшін толықтырылған шынайылық технологияларын енгізудің пайдалы құралын ұсынады. Әзірленген жүйе қолданудың қарапайымдылығы, геймификациясы және мұғалімдердің осы технологияны оқу үдерісіне енгізуге дайындығы тұрғысынан бағаланады. Зерттеуге барлығы 507 пайдаланушы қатысты, олар пайдаланушылардың екі тобына бөлінген: мұғалімдер (N=15), оқушылар (N=492). Зерттеу нәтижелері толықтырылған шынайылық ойын қосымшаларын пайдалану оңай және оңтайлы екенін және мұғалімдердің бұл қолданбаларды оқытуда қолдануға қызығушылық танытатынын көрсетті.

Түйін сөздер: білім беру, педагогика, физика, толықтырылған шынайылық.

 

Жүктелулер

Как цитировать

Arymbekov, B., & Тurekhanova К. (2023). Орта мектепке бағдарланған физика пәніне арналған толықтырылған шынайылық қосымшасын қолдану әдістемесін зерттеу. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 76(3), 128–145. https://doi.org/10.26577/JES.2023.v76.i3.011