Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Ағымдағы шығарылым
Мұрағаттар
Хабарландыру
Біз туралы
Журнал туралы
Материалдарды жіберу
Редакция
Байланыс
Іздеу
Тіркелу
Кіру
Басты
/
Мұрағат
/
Том 73 № 4 (2022): ҚазҰУ Хабаршысы «Педагогикалық ғылымдар» Сериясы
Том 73 № 4 (2022): ҚазҰУ Хабаршысы «Педагогикалық ғылымдар» Сериясы
Жарияланды:
2022-12-20
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер
Халықаралық білім алып келген түлектерді жұмыспен қамту: экономика проблемалары және өзгерістерге кедергісі
T. Kim, D. Jonbekova, S. Kerimkulova, Z. Jumakulov, J. Sparks, A. Ruby
4-13
PDF
101
70
Мектеп оқушыларының әлеуметтік және эмоционалдық әл-ауқаты, PISA-2018 бойынша Қазақстанның мысалы
N. Adelbayeva, Zh. Mussina, K. Kazhimova
14-27
PDF
174
193
Мамандарды кәсіби дайындаудағы психологиялық-педагогикалық мәселелер
Іc-әрекеттегі зерттеу жобасы негізінде магистратура бағдарламасын жаңарту: академиялық дағдыларды дамытудың теория және практика мәселелері
G. Rizakhojayeva, M. Akeshova, G. Yussupova
30-40
PDF
101
347
Болашақ мектеп мұғалімдерінің медиамәдениетін қалыптастырудың технологиялары
A. Alshymbayeva, Zh. Tashkeyeva
41-51
PDF
112
366
Болашақ педагогтардың көпэтникалық білім беру үдерісі мәтініндегі коммуникативтік-этнопедагогикалық құзыреттілігі
A. Temirgalinova
52-59
PDF
64
123
Цифрлық қоғам дәуіріндегі оқыту моделі: аралас оқытудың педагогикалық дизайны
S. Bakhisheva, R. Kinzhekova, A. Kemeshova
62-75
PDF
118
459
Білім беруді өлшеу және бағалау: отандық және шетелдік тәжірибе
Математика сабағында саралап оқыту кезіндегі бағалау
R. Uteeva, B. Yessingeldinov, T. Smirnova
78-87
PDF
123
177
Орта мектеп түлегінің құзыреттілік моделін дамыту тәсілдері
B. Dinayeva, I. Sagindikov, G. Ubaydullayeva
88-96
PDF
62
120
Пәндерді оқыту әдістемесі
Журналистің медиа коммуникативтік құзыреттіліктерінің жіктелімі
A. Beikutova, M. Zakirova
98-107
PDF
77
88
Шет тілдерін оқытудағы медиа-дискурсивті құзыреттілік
A. Akhmetova, G. Beysembaeva
108-117
PDF
77
115
Биология пәнінде факультативтік сабақтарды қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырудың маңызы
K. Askarbekova, Z. Kanayeva, K. Bakirova
118-127
PDF
101
165
Физика пәнін саналы оқытуда толықтырылған шынайлықты оқыту құралы ретінде қарастыру
B. Arymbekov, К. Тurekhanova
128-141
PDF
106
99
5 - 6 сынып оқушыларына арналған стандартты емес есептер бойынша элективті курсты ұйымдастырудың ерекшеліктері
Sh. Rakhmet, S. Kasenov, S. Kaldan, A. Anuar
142-150
PDF
103
196
Тіл
English
Қазақша
Русский
Ақпарат
Оқырмандар үшін
Авторлар үшін
Кітапханалар үшін
Жылдам сілтемелер
Журнал саясаты
Жариялау этикасы
Ағымдағы шығарылым
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Материалды жіберу
Материалды жіберу
Ең көп оқылатын
Формирование готовности будущих педагогов к использованию цифровых образовательных ресурсов в условиях цифровизации образования
1717
Методы формирования социально-коммуникативных навыков у учащихся начальных классов с ограниченными интеллектуальными возможностями общению
719
Методы активизации познавательной деятельности учащихся
702
Пути развития качества знаний учащихся с помощью исследовательских методов
421
Техники кризисной интервенции как кризисного вмешательства. Басқыншылық дағдарысының техникасы дағдарыстық араласу ретінде.
382