Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Ағымдағы шығарылым
Мұрағаттар
Хабарландыру
Біз туралы
Журнал туралы
Материалдарды жіберу
Редакция
Байланыс
Іздеу
Тіркелу
Кіру
Басты
/
Мұрағат
/
Том 63 № 2 (2020): Вестник КазНУ, серия "Педагогические науки"
Том 63 № 2 (2020): Вестник КазНУ, серия "Педагогические науки"
Жарияланды:
2020-06-21
Тарих. Қазіргі білім беру әдістемесі
Comparative analysis methodology for measuring the spiritual and moral values of Kazakhstan and Finland
Sh. Taubayeva, D. Malayeva
4-12
PDF
66
89
Педагогикалық қарым-қатынас ерекшеліктері: акмеологиялық тәсіл
Y. S. Ayagan, I. S. Utebayev
12-23
PDF
168
330
Развитие школ и педагогической мысли в Нахчыване в XIX-XX веках
T. F. Khalilov
23-33
PDF
74
56
Мамандарды кәсіби дайындаудағы психологиялық-педагогикалық мәселелер
Самооценка компетенции слушания на основе анализа ее действенного состава на магистерском этапе профессиональной подготовки
D. I. Mukhatayeva, V. T. Tikhomirova
34-40
PDF
71
53
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер
To the problem of forming foreign language communicative competence of primary-school students
A. T. Alimbayeva, A. K. Sadykova, B. A. Kaljanova
42-52
PDF
104
148
Әлеуметтік педагогтың балалармен тұрмыстық зорлыққа ұшырауды алдын алу жұмысының алгоритмі
A. A. Bulatbayeva, Ye. T. Kadenov
53-61
PDF
168
286
Білім беруді өлшеу және бағалау: отандық және шетелдік тәжірибе
2019 жылы қазақстандағы оқу жетістіктерін сыртқы бағалауды талдау
R. Serikov, A. Khamzina, G. Zhabaeva
64-71
PDF
79
67
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқушылардың өз оқу әрекетін бақылауы
Zh. Kuanysheva, N. Amangeldi, N. Akimbaeva, Z. Argynbaeva
72-77
PDF
68
61
Инклюзивті білім беру
К вопросу выявления организационно-педагогических условий процесса обучения детей с нарушением опорно-двигательного аппарата в инклюзивном образовании
D. V. Lazarenko, O. S. Kiseleva
80-82
PDF
99
125
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Университеттің тәрбиелік дәстүрлері мен ұйымдық мәдениетінің дамуы: куратор-эдвайзер мектебінің тәжірибесінде
U. B. Тоleshova, A. Mynbayeva
90-98
PDF
62
65
Пәндерді оқыту әдіснамасы
Ағылшын тілін оқытудағы силлабус түрлеріне сипаттама
A. M. Mukhtarkhanova
100-110
PDF
116
171
Синергетикалық әдісті биологиядан сабақ өткізуде қолдану
N. T. Tormanov, U. E. Manakbayeva, A. S. Bakirova
111-121
PDF
108
79
Оқушылардың функционалдық сауаттылығы – мәтінмен жұмыс: өзін-өзі тану сабақтарында оқу дағдыларын қолдану мүмкіндіктер
G. A. Mamyrbekova
122-129
PDF
109
269
Comparative analysis of literary text as a tendency in modern school education
Zh. O. Tattimbetova, S. K. Mizanbekov, K. N. Galay
130-136
PDF
280
89
Дидактические возможности «педагогического рисования» при обучении дисциплине «Электричество и магнетизм»
A. A. Medetbekova, G. L. Gabdullina
137-146
PDF
60
87
Применение технологии CLIL в обучении естественнонаучным предметам общеобразовательных школ Казахстана: опрос учителей
A. A. Tyutenova, L. Zh. Gumarova, K. S. Tyutenov
147-154
PDF
238
371
Применение теста BEMA для определения уровня понимания учащимися и студентами раздела «Электричество и магнетизм»
S. S. Sautbekov, K. N. Baysalova, A. G. Assylbekova
155-166
PDF
70
58
Тіл
English
Қазақша
Русский
Ақпарат
Оқырмандар үшін
Авторлар үшін
Кітапханалар үшін
Жылдам сілтемелер
Журнал саясаты
Жариялау этикасы
Ағымдағы шығарылым
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Материалды жіберу
Материалды жіберу
Ең көп оқылатын
Формирование готовности будущих педагогов к использованию цифровых образовательных ресурсов в условиях цифровизации образования
1446
Методы формирования социально-коммуникативных навыков у учащихся начальных классов с ограниченными интеллектуальными возможностями общению
740
Педагогическая концепция аль-Фараби
479
Методы активизации познавательной деятельности учащихся
344
Роль физической картины мира в формировании научного мировоззрения. Ғылыми дүниеге көзқарас қалыптастырудағы физикалық əлем бейнесінің рөлі.
284